Σελίδες

Τετάρτη 7 Δεκεμβρίου 2016

ΕΚΠΛΗΚΤΙΚΕΣ ΝΥΧΤΕΡΙΝΕΣ ΕΙΚΟΝΕΣ ΟΧΤΩ ΜΕΓΑΛΩΝ ΠΟΛΕΩΝ ΑΠΟ ΨΗΛΑ

Ο βραβευμένος με Πούλιτζερ φωτογράφος Vincent Laforet κυκλοφόρησε πρόσφατα ένα βιβλίο με τίτλο “ΑΙR” το οποίο περιλαμβάνει στις σελίδες του υπέροχες νυχτερινές εικόνες από διάφορες πόλεις του κόσμου όπως τις είδε εκείνος από ψηλά. Νέα Υόρκη, Σικάγο, Λος Άντζελες, Λας Βέγκας,  Βερολίνο, Λονδίνο, Μαϊάμι, Σαν Φρανσίσκο, Βαρκελώνη και το Σίδνεϊ πλημμυρίζουν από χρώματα το βράδυ και ο Laforet τις αποτυπώνει στο φακό με τρόπο μαγικό! Βασικό χαρακτηριστικό τους, πέρα από τα υπέροχα χρώματα, είναι η λεπτομέρεια που αποτυπώνεται σε κάθε λήψη, με τις πόλεις να μοιάζουν σαν ζωγραφιά…

ΠΗΓΕΣ: http://perierga.gr/
              http://twistedsifter.com/

1. Νέα Υόρκη

ny01 35α 5532 v5 Vincent Laforet παίρνει τα πιο καταπληκτικά Νύχτας Κεραίες έχω δει ποτέ




2. Βερολίνο

berlin bp2t3798 v2 Vincent Laforet παίρνει τα πιο καταπληκτικά Νύχτας Κεραίες έχω δει ποτέ




3. Λος Άντζελες

la02 VBL 6860 v4 Vincent Laforet παίρνει τα πιο καταπληκτικά Νύχτας Κεραίες έχω δει ποτέ




4. Σίδνεϊ

Σίδνεϊ 29a2521 v2 Vincent Laforet παίρνει τα πιο καταπληκτικά Νύχτας Κεραίες έχω δει ποτέ




5. Μαϊάμι

Μαϊάμι d7t2533 v3 Vincent Laforet παίρνει τα πιο καταπληκτικά Νύχτας Κεραίες έχω δει ποτέ




6. Λονδίνο

lnd01 d7t1161 v1 Vincent Laforet παίρνει τα πιο καταπληκτικά Νύχτας Κεραίες έχω δει ποτέ




7. Βαρκελώνη

barcelona d7t7439 v4 Vincent Laforet παίρνει τα πιο καταπληκτικά Νύχτας Κεραίες έχω δει ποτέ




8. Σικάγο

Σικάγο VBL 7243 v3 Vincent Laforet παίρνει τα πιο καταπληκτικά Νύχτας Κεραίες έχω δει ποτέ

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου