Τα λάστιχα είναι σημαντικός παράγοντας στη σταθερότητα ενός
αυτοκινήτου, κι ακόμα περισσότερο στην περίπτωση που το αυτοκίνητο πατάει μόνο
στο πλαϊνό των δύο τροχών του και πάει για ρεκόρ ταχύτητας.
Η σχετική προσπάθεια οργανώθηκε από τη Nokian Tyres. Η εταιρία έφτιαξε ένα λάστιχο ειδικά για την περίσταση με την τεχνολογία Aramid Sidewall, δηλαδή με πλαϊνά ενισχυμένα με Kevlar. Το ρεκόρ έπρεπε να γίνει με αυτοκίνητο παραγωγής, οπότε επιλέχθηκε μια BMW 3 Series E92, στην οποία τοποθετήθηκε roll cage για λόγους ασφαλείας. Στο τιμόνι της κάθισε ο Φινλανδός κασκαντέρ Vesa Kivimäki.
Ο κανονισμός των Guinness World Records απαιτεί την κίνηση του αυτοκινήτου σε ένα τμήμα δρόμου με μήκος 100 m και προς τις δύο κατευθύνσεις εντός μίας ώρας, με την τελική επίδοση να προκύπτει από τον μέσο όρο των δύο μετρήσεων. Το προηγούμενο αντίστοιχο ρεκόρ είχε γίνει το 1997 και ήταν 181,25 km/h.
Η σχετική προσπάθεια οργανώθηκε από τη Nokian Tyres. Η εταιρία έφτιαξε ένα λάστιχο ειδικά για την περίσταση με την τεχνολογία Aramid Sidewall, δηλαδή με πλαϊνά ενισχυμένα με Kevlar. Το ρεκόρ έπρεπε να γίνει με αυτοκίνητο παραγωγής, οπότε επιλέχθηκε μια BMW 3 Series E92, στην οποία τοποθετήθηκε roll cage για λόγους ασφαλείας. Στο τιμόνι της κάθισε ο Φινλανδός κασκαντέρ Vesa Kivimäki.
Ο κανονισμός των Guinness World Records απαιτεί την κίνηση του αυτοκινήτου σε ένα τμήμα δρόμου με μήκος 100 m και προς τις δύο κατευθύνσεις εντός μίας ώρας, με την τελική επίδοση να προκύπτει από τον μέσο όρο των δύο μετρήσεων. Το προηγούμενο αντίστοιχο ρεκόρ είχε γίνει το 1997 και ήταν 181,25 km/h.
Στην ευθεία των 2 km που επέλεξε η Nokian για την
προσπάθεια, η οποία πραγματοποιήθηκε στις 31 Αυγούστου, ο Vesa Kivimäki
κατάφερε να ισορροπήσει το αυτοκίνητο στους δύο τροχούς και να κινηθεί με μέση
ταχύτητα 186,27 km/h, πετυχαίνοντας έτσι το ρεκόρ.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου