Σελίδες

Πέμπτη 7 Αυγούστου 2014

ΑΘΛΙΕΣ ΟΙ ΣΥΝΘΗΚΕΣ ΕΡΓΑΣΙΑΣ ΣΤΟ ΔΙΑΛΥΤΗΡΙΟ ΠΛΟΙΩΝ ΤΟΥ ΜΠΑΓΚΛΑΝΤΕΣ


Τσιταγκόνγκ-πλοίο-σπάσιμο-αυλή-16

Φως στη «βιομηχανία» διάλυσης πλοίων στο Μπαγκλαντές, όπου οι εργάτες βρίσκονται καθημερινά αντιμέτωποι με τους τραυματισμούς και τον θάνατο για μερικά δολάρια τη μέρα, ρίχνουν οι φωτογραφίες που ακολουθούν. 

Το διαλυτήριο πλοίων στο Chittagong είναι το μεγαλύτερο του είδους του στον κόσμο. Σε μια ακτογραμμή μήκους οκτώ μιλίων εργάζονται περισσότεροι από 200.000 άνθρωποι, διαλύοντας περίπου 100 πλοία τον χρόνο.  Για μέτρα ασφαλείας, ούτε λόγος. 

Η διάλυση των πλοίων περιλαμβάνει την αφαίρεση υλικών που μπορούν να επαναχρησιμοποιηθούν ή έχουν κάποια αξία και στη συνέχεια την ολική διάλυση του σκάφους. Οι εργάτες κόβουν με τα χέρια τους τα κομμάτια μετάλλου, που στη συνέχεια καταλήγουν σε χυτήρια. Επαναχρησιμοποιούνται επίσης είδη από τον εξοπλισμό του πλοίου, καύσιμα και χημικά.

Τσιταγκόνγκ-πλοίο-σπάσιμο-αυλή-1

Ο Peter Gwin του National Geographic επισκέφθηκε την περιοχή για να δει ιδίοις όμμασι τη διαδικασία. «Συνάντησα δεκάδες από τους εργάτες, οι περισσότεροι είχαν μεγάλες βαθιές ουλές, "Chittagong tattoos" τις αποκάλεσε ένας από αυτούς. Κάποιοι είχαν χάσει δάχτυλα, άλλοι την όρασή τους από το ένα μάτι». 

  Τσιταγκόνγκ-πλοίο-σπάσιμο-αυλή-12

Η διάλυση των πλοίων σε ανεπτυγμένες χώρες βασίζεται σε πιο αυστηρές διαδικασίες και κοστίζει περισσότερο, σημειώνει η Daily Mail, γι’ αυτό και μεγάλος μέρος της γίνεται σε χώρες όπως το Μπαγκλαντές, την Ινδία και το Πακιστάν όπου τα εργατικά χέρια κοστίζουν λίγο και επίβλεψη ουσιαστικά δεν υπάρχει.

Τσιταγκόνγκ-πλοίο-σπάσιμο-αυλή-15

Τσιταγκόνγκ-πλοίο-σπάσιμο-αυλή-14

Τσιταγκόνγκ-πλοίο-σπάσιμο-αυλή-13

Τσιταγκόνγκ-πλοίο-σπάσιμο-αυλή-2

Τσιταγκόνγκ-πλοίο-σπάσιμο-αυλή-3

Τσιταγκόνγκ-πλοίο-σπάσιμο-αυλή-4

Τσιταγκόνγκ-πλοίο-σπάσιμο-αυλή-5

Τσιταγκόνγκ-πλοίο-σπάσιμο-αυλή-6

Τσιταγκόνγκ-πλοίο-σπάσιμο-αυλή-7

Τσιταγκόνγκ-πλοίο-σπάσιμο-αυλή-9

Τσιταγκόνγκ-πλοίο-σπάσιμο-αυλή-10


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου